advancing to conf championships

Discussion in 'Thread Archive' started by NYJuggalo45, Dec 2, 2010.

  1. NYJuggalo45

    NYJuggalo45 Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    4,766
    #1 - Advanced to Conf Title games. They are:
    Nebraska (me) vs. Texas (cpu)
    UNC (Hot Rod) vs. VTech (Bruce/cpu) - Hot Rod if you want to play cpu you can, not fair that Bruce comes in and plays. If you rather play him, that's your call
    Miss St (AJ) vs So Carolina (Blaza) - get this in by Saturday

    #2 - Invites sent to Bruce (VTech) and Gyrene (TCU)
     
  2. smlVICTORIES53

    smlVICTORIES53 Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    3,245
    Thanks juggs. You the man
     
  3. HotRod

    HotRod You ain't bout dat life!

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    6,115
    Featured Threads:
    1
    Imma play CPU, I'm going out of town tomorrow so no time to schedule a gm for tonight.
     
  4. smlVICTORIES53

    smlVICTORIES53 Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    3,245
    Chicken...lol jk
     
  5. NYJuggalo45

    NYJuggalo45 Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    4,766
    Play it tonite then before Bruce accepts invite
     
  6. HotRod

    HotRod You ain't bout dat life!

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    6,115
    Featured Threads:
    1
    clearly i played unfocused. lost to cpu. whatever u can sim my bowl game.
     
  7. NYJuggalo45

    NYJuggalo45 Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    4,766
    When u coming back? Were not even advancing to bowls til sat cause of blaza.
     
  8. HotRod

    HotRod You ain't bout dat life!

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    6,115
    Featured Threads:
    1
    Sun night
     
  9. NYJuggalo45

    NYJuggalo45 Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    4,766
    no way we're thru all bowls by then if you want to play it. if you don't and want me to sim i will. but even though not a Title game, BCS bowl win would boost unc a star in the off-season
     
  10. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,906
    Damn....Hotrod getting bitten by the CPU lately!:confused:
     
  11. HotRod

    HotRod You ain't bout dat life!

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    6,115
    Featured Threads:
    1
    I know right, I dunno if it's NCAA burnout or what, I just have these god awful games lately.:(
     
  12. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,906
    The one thing is you almost have to be more focused when playing tough CPU teams then human. Last night after I knew you lost to Penn State I really tried to focus on defense....I could have been down 7-21 but held them to 2 FGs and was only down 7-13....big difference. It is not as easy to come back when behind and they have momentum. I like it and hate it at the same time.
     
  13. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    meh I never have a problem with the cpu. too formulaic to have any success against me.

    Against the cpu just play by the rules and you will win.

    Don't turn the ball over. Kick FG's. Punt. Be aggressive on D. They will give you the game. Period!

    Now if I could only figure out you muthafuggin humans and your money play ish!
     
  14. smlVICTORIES53

    smlVICTORIES53 Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    3,245
    Money play against hellisan = hand the ball off and run
     
    • Like Like x 1
  15. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    FO, hayseed
     
  16. smlVICTORIES53

    smlVICTORIES53 Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    3,245
    No FU, surfer dude
     
  17. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    Mah nayme is SmauhlVictrees and I reckon I may have that daggum innernet ax-ceyess someday soon by golly
     
  18. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    I tell you what would be a big fuckin victory, get that internet hooked up and come play football! :D
     
  19. smlVICTORIES53

    smlVICTORIES53 Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    3,245
    Lol nice try brah! We don't say by golly in these here parts. We say garsh dang it! And better watch it, some day your daughter may end up with a good ole boy. Tubular
     
  20. smlVICTORIES53

    smlVICTORIES53 Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    3,245
    I'm trying dammit! My trigger finger is ready for call of duty and I can't wait to bury your aggies
     

Share This Page