Da hell...

Discussion in 'The Tradition' started by Mogriffjr, Mar 31, 2009.

  1. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    Da hell...

    I log into the league, i'm back on week 1...wtf should i do?
     
  2. NYJuggalo45

    NYJuggalo45 Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    4,766
    log out. go to your online dynasties/hard drive. delete the file. go back in and re-download it. should work
     
  3. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    Yeah from the very front menus.... files, load/delete, etc. - you either purposefully or inadvertently saved the dynasty file when you logged into it. In case anybody missed the thread by Fosh, you don't ever wanna do that.
     
  4. jfosh

    jfosh Super

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    2,636
    can I go back to week 1?:)
     
  5. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    LOL ok...btw fosh u don't wanna go back to week 1...it's like a glitch in the matrix.
     

Share This Page