guys i am need a hug

Discussion in 'Hard Knocks' started by thegman2.0, Dec 11, 2013.

  1. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    my friends Jessica is going to jail on Monday :( going missed the poor gal and drinking with her :( dwi 2nd time back in febuaray I told her should of had my number back then I would of help her and would got her a ride home :( other then that guys im going be ok might get a ps4 sunday if gamestop gets them in:)
     
    • Like Like x 2
  2. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    so if sunday if they got a ps4 I try to think and consider it and take my chance this time and think about I know you guys like bob , dc and those guys like mgtg are missing me on ps4 side lol when im online playing my madden game or watching a movie
     
    • Like Like x 2
  3. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    when guys want me to bring world wide sporty to ps4 side ? don't know how to merger what I wrote so far over here so I need help doing that ;)
     
  4. DC

    DC Shake n Bake

    Joined:
    Jul 22, 2009
    Messages:
    5,546
    OOOOHHH BobJr
     
    • Like Like x 1
  5. G_T_G

    G_T_G BEAR DOWN

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    2,963
    *hug*
     
    • Like Like x 1
  6. pitt4life21

    pitt4life21 RTJR!

    Joined:
    Jul 16, 2010
    Messages:
    2,425
    [​IMG]
     
    • Like Like x 2
  7. G_T_G

    G_T_G BEAR DOWN

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    2,963
    I'm ashamed to see that guy in the Urlacher jersey in the background.
     
    • Like Like x 1
  8. CTfromDC

    CTfromDC Where my money?

    Joined:
    Mar 15, 2012
    Messages:
    2,658
    [​IMG]
     
    • Like Like x 2
  9. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    that's funnest thing I heard in a long time ;)
     
  10. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    gosh I hoping for some ps4's to come in on sunday at gamestop so I can maybe grab one finally and have so more fun again :) and BobJr I can keep the wide world sporty where it is too up to you man :)
     
  11. DC

    DC Shake n Bake

    Joined:
    Jul 22, 2009
    Messages:
    5,546
    Oooooooh BobJr !!!
     
    • Like Like x 1
  12. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    less then 48 hours finding out at gamestop there a ps4 for me or not don't wanted get money out for noting and go there and find noting ;)
     
  13. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    jesscia had x box on her phone but her son plays the play station I guess I forgive her lol she have to play for me vs you guys haha that be one of my date ideas maybe even she cheat :D take turns each time my team has the ball haha:D ok need go play aggies in the pride now before 6 pm hits (y)
     
    Last edited: Dec 13, 2013
  14. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    well my old man check for me and still no ps4 crap never mind bob I be back at some point thru ;) this what I get for wating
     
  15. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    might not get a chance to get a ps4 now and don't know If get a chance to come back now :( that gal works at bar wants spend a night playing pool with me her name either laura or lauren it was her idea I have to go play pool with her now and see the hell happens now ;)

    I hope I can get 2nd time with her too because she seems nice ;) im going be some gals boyfriend if this keeps up and then her husband :(:cry: lol
     
    Last edited: Dec 14, 2013
  16. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    if you seen wide sporty she might meet me at bar Tuesday and watch me how I play pool before I play her (y) I see if she shows up and we decide a time then since we know the place (y)
     
  17. _MG_

    _MG_ Watching Folks Swim

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    2,600
    Featured Threads:
    1
    [​IMG]
     
    • Like Like x 1
  18. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    that can happen hahahaha that's funny (y) and I forgot to mention this I forgot to tell that gal a dang time to meet me Tuesday dang it stupid lol so yeah I already fell in water now she probably thinking same thing that Michael forgot to tell me a dang time lol dang it shame on me :oops: her name is actually Lauren is going look at me and go what the hell and im go sorry lol :) well I told I play pool on Tuesdays and she can come oh by like I normal do at my normal hours (y)
     
    Last edited: Dec 17, 2013
  19. thegman2.0

    thegman2.0 Walk On

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    3,792
    well guys I cant guess this she was probably busy for no showing up we didn't agree to noting anyways yet but it get there but and I share it in wide sporty news and I haven't lied she is real lol
     

Share This Page