Help needed: xbox

Discussion in 'The Tradition' started by Mogriffjr, Apr 12, 2009.

  1. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    Help needed: xbox

    So my xbox turns on...but it doesn't read any of my games :(

    I don't know wtf is going on...it just stopped reading them. Let me know what I need to do!
     
  2. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    Oh... crap

    Um... Keep trying until you get the red ring?
     
  3. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,905
    that's actually very good advice......then you can send the fugger back
     
  4. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    they gonna send me another one once i send that one back...

    in fact I had another one broken and sitting around as well so I'll have two refurbished joints.
     
  5. jkhaalis991

    jkhaalis991 Back in The Deuce...been gone too long.

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    2,981
    Damn. Microsoft be fucking up!!!!
     
  6. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,905
    dude your the number 1 team in the tradition...you need to find a way to play your games......grab your hard drive and go to a friends house or buy one and return it........u will regret it!
     
  7. jfosh

    jfosh Super

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    2,636
    his issue sounds like the dvd rom drive.....i bet if you just replace that it would work. But you for sure want to do something quick...USC is next week!!!
     
  8. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    yeah I'm weighing my options now...
     
  9. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    I'm trying rent-a-center...see if they can help...
     
  10. RynoAid

    RynoAid ..

    Joined:
    Feb 9, 2009
    Messages:
    9,190
    wait on griff???? pfft.... autopilot...































    .

    j/k
     
  11. bringbackjimmy

    bringbackjimmy WTFWTTD

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    7,486
    I vote Auto pilot(y)
     

Share This Page