Maryland / Clemson

Discussion in 'Game Scheduling' started by TEClemson53, Jan 13, 2012.

  1. TEClemson53

    TEClemson53 Walk On

    Joined:
    Aug 1, 2010
    Messages:
    6,485
    ryalaman

    When can u play
     
  2. ryalaman

    ryalaman Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    6,016
    I'm free in the morning/early afternoon tomorrow and then pretty much all day Saturday. Pick a time and we can figure it out.
     
  3. TEClemson53

    TEClemson53 Walk On

    Joined:
    Aug 1, 2010
    Messages:
    6,485
    hmmmmm

    I work til 5:30 tomorrow. Saturday I'll probably be gone MOST of the day.
     
  4. ryalaman

    ryalaman Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    6,016
    lol at our schedules. I can go super late tonight if you'll be awake (but with work tomorrow I kinda doubt it). I could do Saturday morning before you leave if that works.
     
  5. TEClemson53

    TEClemson53 Walk On

    Joined:
    Aug 1, 2010
    Messages:
    6,485
    yea no shit. If I woulda stayed up another 30 minutes and saw your message, I woulda said "f it" and stayed up to play it last night and just got extra coffee this morning.

    you probably don't want to play Saturday morning. I got to be at the race track around 8:30am-9am lol

    I don't know how long we'll be there tomorrow and into tomorrow night
     
  6. ryalaman

    ryalaman Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    6,016
    TEClemson53

    I got some stuff moved around. I need to be out the door by 8, but that should give us a little window to get it in.
     
  7. TEClemson53

    TEClemson53 Walk On

    Joined:
    Aug 1, 2010
    Messages:
    6,485
    I'm hoping you mean tonight and not the ass crack of dawn tomorrow ?
     
  8. ryalaman

    ryalaman Walk On

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    6,016
    Yeah, tonight. If you're home at 530, wanna say 6 for our game?
     
  9. TEClemson53

    TEClemson53 Walk On

    Joined:
    Aug 1, 2010
    Messages:
    6,485
    yea, 6ish should be good
     

Share This Page