National Title game - Tomorrow Mo?

Discussion in 'The Tradition' started by Hellisan, Apr 22, 2009.

  1. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    National Title game - Tomorrow Mo?

    Hear me out here..... We are ready to ball, all the games have been played.

    If we can play around 10:00 EST Wednesday evening, we can then do the offseason on Thursday night (if everybody can make it) because Bruce is available, etc... (he will be gone all weekend as will you)

    So... National Title game Wednesday 10:00 PM EST?
     
  2. DJ Rhude

    DJ Rhude CAMAR'E

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    1,268
    I told Mo, I'd do his pos changes and cuts for him if we don't get to the offseason before he leaves town
     
  3. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    Sounds good !!
     
  4. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    Hey Mo, per the other thread, can this be moved up at all? 8 PM EST, or 9 PM EST? Something like that? Cuz these cats are saying they wanna do the offseason tonight. I figure if we start it tonight we should make sure we can finish it tonight.

    Also, are you broadcasting this? I might dick around and get a cam if you don't. Just so the league can watch.
     
  5. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,905

    dont tease us....
     
  6. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    ....yeah my wife just literally texted me a minute ago and told me not to spend money today... so I'm hoping that MO is gonna do it like he said..
     
  7. DJ Rhude

    DJ Rhude CAMAR'E

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    1,268
    lol

    jms, check ya pms
     
  8. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2
    I got a cam. Ima try to be home around 830-9.
     
  9. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    Ok cool we'll go whenever you're home, setup, and ready. Thanks dude (y)
     
  10. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,905
    yikes....things tight helli?

    yeah by all means dont buy a cam....do what wifey says!

    My girlfriend laughed at me when I had the game on my TV, Laptop and Desktop all at the same time....she calls me the mad scientist!
     
  11. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    Things are tight for everybody I know, but she probably means don't go buy a new PS3.... She just doesn't wanna transfer any more money to our checking account, heh.

    I don't think I'm gonna get a cam anytime soon, seems like the majority of games are soon gonna be broadcast by others, I play fosh next year I'm sure that'll be broadcasted, etc.
     
  12. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,905
    ill be on too mo if u need help with the set up....get the cam as close as possible to the tv and zoom out...best picture
     
  13. jfosh

    jfosh Super

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    2,636
    I hope you broadcast it Mo i'll be watching. Hope this does not detract from your focus. Pac-10 needs its 3 national title.

    Helli get a camera I wanna see the Purdue v Michigan game next year & Purdue v Ohio St. I already subscribe to the PSU channel. Big 10 would almost be completely covered.
     
  14. NYJuggalo45

    NYJuggalo45 Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    4,766
    anyone know if its gonna be broadcast? and link to where?
     
  15. jfosh

    jfosh Super

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    2,636
    no link yet waiting I think jms will post
     
  16. jms493

    jms493 Veteran Member

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    8,905
    i am waiting on mo to hop online so i can help if he needs it
     
  17. BRUCE80

    BRUCE80 Let the dirt just shower over you..

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    6,820
    Fosh when you get some time I plan to either buy a recorder for HD or get a cam to broadcast games.

    I just wanna run some stuff by you...and no I dont mean Hackett again!
     
  18. jfosh

    jfosh Super

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    2,636
    ha ha ha...Anytime let me know how I can help.
     
  19. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    U = Turd
     
  20. Hellisan

    Hellisan Schemin 'em up

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    10,590
    Ok, for anybody hanging around to see the national championship game.....

    Mo is having some difficulties with his connection. He does however have his cam setup. I'm not sure about a Justin.tv account but when he gets on I'm sure he'll let us know, looks like it will still go down tonight and be broadcast if he can get online. (nice timing by the ISP)
     
  21. Mogriffjr

    Mogriffjr Walk On

    Joined:
    Feb 10, 2009
    Messages:
    5,163
    Featured Threads:
    2

Share This Page