Site Tourny

Discussion in 'The Experience' started by LSUTRUTH, Jul 20, 2012.

  1. LSUTRUTH

    LSUTRUTH The one and only

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    5,424
    Just saying there is half of the final 8 in this lg .

    Congrats to

    jello1717
    UofCWildcat
    aarondramp
    And myself

    For making it.

    1 will not make it was Jello and UofC play to go to the final 4. Would be crazy to have 3 of the final 4 teams
     
  2. aarondramp

    aarondramp ten thousand words

    Joined:
    Nov 10, 2010
    Messages:
    4,114
    LSUTRUTH

    I didn't make it through. I lost out in the quarterfinals. I was shocked to make it that far.
     
  3. LSUTRUTH

    LSUTRUTH The one and only

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    5,424
    Epic fail on my part I thought you had won :(
     
  4. aarondramp

    aarondramp ten thousand words

    Joined:
    Nov 10, 2010
    Messages:
    4,114
    It was more of a fail on my part, believe me.
     
  5. LSUTRUTH

    LSUTRUTH The one and only

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    5,424
    Well we can still have 2 of the final 4. I have to play I peench
     
  6. dakota7

    dakota7 Former Blue Chip Recruit

    Joined:
    Sep 23, 2009
    Messages:
    12,443
    Get the fuck out! UofCWildcat and jello1717 have to play??? I love it. Too bad that isn't the championship. Can we get a preview posted up? Hahahha How about a broadcast?
     
    • Like Like x 4
  7. Big Suge Knight

    Big Suge Knight Walk On

    Joined:
    Feb 25, 2009
    Messages:
    6,237
    Featured Threads:
    1
    UofCWildcat make it happen
     
  8. jello1717

    jello1717 "Those who stay will be champions." -- Bo

    Joined:
    Jun 21, 2009
    Messages:
    13,617
    I've already told UofCWildcat that he'll likely win.
     
  9. dakota7

    dakota7 Former Blue Chip Recruit

    Joined:
    Sep 23, 2009
    Messages:
    12,443
    Who are the teams? I haven't followed it at all. (cuz I wasn't in it...lol)
     
  10. jello1717

    jello1717 "Those who stay will be champions." -- Bo

    Joined:
    Jun 21, 2009
    Messages:
    13,617
    I'm Tulsa (was shitty Southern Miss in the round robin playin round) and he's WVU (he was someone else in the round robin too, but I don't remember who).
     
  11. UofCWildcat

    UofCWildcat Bear Down!

    Joined:
    Mar 13, 2011
    Messages:
    8,580
    I'll broadcast just for you love ;)
     
  12. jello1717

    jello1717 "Those who stay will be champions." -- Bo

    Joined:
    Jun 21, 2009
    Messages:
    13,617
    Now I'm gonna be even more vanilla than I already planned...
     
  13. UofCWildcat

    UofCWildcat Bear Down!

    Joined:
    Mar 13, 2011
    Messages:
    8,580
    Doesn't matter to me. If i can cripple you as much as possible, so be it. Not because i wanna say "Oh i beat you" because IMO if you're playing vanilla, i don't consider that a win. I wanna win so i can move on and "maybe" have to play my brother. Haven't played him since 11 and if i force him and beat HIM, it's mean oh so much more than beating you here.
     
  14. Masler

    Masler Moderator

    Joined:
    Aug 13, 2009
    Messages:
    12,961
    Someone from The E better win themselves that copy of Madden!
     
  15. UofCWildcat

    UofCWildcat Bear Down!

    Joined:
    Mar 13, 2011
    Messages:
    8,580
    That's the only way I'll get it.
     
  16. jello1717

    jello1717 "Those who stay will be champions." -- Bo

    Joined:
    Jun 21, 2009
    Messages:
    13,617
    Jello beats UofCKittycat once again. This was a vastly different game than any we've played. We know each other well enough that he knows I'm gonna run the ball and I know that he knows that I'm gonna run the ball. For some reason though (and I never noticed this in the previous games we played) he kept calling his defensive play before even seeing what personnel I had. Even when I constantly trotted 4 and 5 wide sets against his base D he wouldn't stop picking his play first so I just went ahead and burned his base D all day with my passing game (I threw more passes in this game with 7 minute quarters and no use of the no huddle than I ever did in '12 with 8 minute quarters and constant no huddling).
     
    Last edited: Jul 20, 2012
    • Like Like x 1
  17. UofCWildcat

    UofCWildcat Bear Down!

    Joined:
    Mar 13, 2011
    Messages:
    8,580
    Yeah i feel WAY more comfortable in my Base Defense than 3-3-5 Nickle, the other Nickles, and both Dimes. I like my Zones but they were letting me down BIG TIME. Like i said, you make SWEET love to those flats if they're open but come right up the gut with a run when i do. You make it masterful my friend.
     
  18. Darkwing

    Darkwing One Nation Under God

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    3,299
  19. LSUTRUTH

    LSUTRUTH The one and only

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    5,424
    yea 37-34
     
    • Like Like x 1
  20. LSUTRUTH

    LSUTRUTH The one and only

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    5,424
    Possible title game matchup. From the E good luck vs saw Jello. Hopefully I can beat austin1990
     
  21. I Peench

    I Peench Caught in the hustle

    Joined:
    Jul 1, 2010
    Messages:
    8,298
    [​IMG]
     
  22. LSUTRUTH

    LSUTRUTH The one and only

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    5,424
    Hahahahahahahaha. Nice. You should of won that game
     
  23. I Peench

    I Peench Caught in the hustle

    Joined:
    Jul 1, 2010
    Messages:
    8,298
    #TECheese vs #OutrouteCheese haha just kidding.

    Nah, it was really frustrating because as much as I mixed up my coverages, you always called the perfect counter...especially on third down. Either sheer coincidence or you are a mad genius. Anyways, beat the FNG he's supposed to be good.
     
  24. LSUTRUTH

    LSUTRUTH The one and only

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    5,424
    I like to think I'm good. But in that instance starting 7 for 7 on third down was pure luck lol.

    Your out route cheese was just not as potent as my te cheese
     
  25. aarondramp

    aarondramp ten thousand words

    Joined:
    Nov 10, 2010
    Messages:
    4,114
    I lost to Austin. I would be happy to give some gameplay advice to whoever plays him.
     

Share This Page