1. If you haven't seen already, TSO is now powered by Discord! This means that we will eventually be disbanding the embedded chat on the main forum page. Head to this page to learn more on how to integrate your TSO account with discord! https://traditionsportsonline.com/wiki/discord-integration/

Soooooo Whats Up

Discussion in 'Thread Archive' started by DreSmithJr, Aug 30, 2010.

  1. DreSmithJr

    DreSmithJr It Be So EMPTY, WITHOUT ME...

    Joined:
    Jul 26, 2010
    Messages:
    1,478
    Soooooo Whats Up

    No1 has been active in the forums....

    is this thing still gonna kick off?
     
  2. NateDawg

    NateDawg GT- MIZ Nighthawk

    Joined:
    Jun 15, 2010
    Messages:
    497
    Yeah dude chill out. There's not much to talk about until we get a full roster going
     
  3. DreSmithJr

    DreSmithJr It Be So EMPTY, WITHOUT ME...

    Joined:
    Jul 26, 2010
    Messages:
    1,478
    i just asked.. lol. thats allowed .
     
  4. MaxATX34

    MaxATX34 Texas Football

    Joined:
    Feb 17, 2009
    Messages:
    4,719
    Dre it has been a few hours lol. Its been a crappy Monday and I didnt run home to get on the comp or xbox like I usually do.

    We'll have it up and running soon.
     
  5. bawvu97

    bawvu97 Let's Goooooo Mountaineers

    Joined:
    Jul 26, 2010
    Messages:
    5,037
    Featured Threads:
    1
    lol dre i know you are in bed and all but maybe you need a hobby. like a few of those bonzai trees from the original karate kid
     

Share This Page