Ummm Guys.....There's 60 people viewing the Lockeroom

Discussion in 'Forum Issues' started by Iron Mickey, Jun 16, 2010.

  1. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    Ummm Guys.....There's 60 people viewing the Lockeroom

    Oh my

    :eek:
     
  2. RynoAid

    RynoAid ..

    Joined:
    Feb 9, 2009
    Messages:
    9,192
    it was 88 a few minutes ago.
     
  3. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    I brought them here.
     
  4. Shaun Mason

    Shaun Mason Somebody you used to know.

    Joined:
    Feb 9, 2009
    Messages:
    24,887
    Featured Threads:
    5
    Because they could see your signature from over at OS?:)
     
  5. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    haha...good one shaun. My gut tells me they came from another site I promoted us on. But thats just speculation. Hopefully some more newbies will sign up. I am interested.
     
  6. RynoAid

    RynoAid ..

    Joined:
    Feb 9, 2009
    Messages:
    9,192
    it's related to our E3 coverage.. Operation Sports is pubbing us
     
  7. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    well then Mr. Smartypants.....

    take all the credit!
     
  8. RynoAid

    RynoAid ..

    Joined:
    Feb 9, 2009
    Messages:
    9,192
    i have the stats to prove it.. lol!!... what site where you pubbin' us on..?
     
  9. GSUtiger

    GSUtiger GEAUX TIGERS!!

    Joined:
    Apr 13, 2010
    Messages:
    3,518
    ok you two. dont really have anything to put here but just wanted to put a timeout on your one on one conversation...either way..we getting MAJOR Pub..TF will be the model of future sites
     
  10. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    G you're the kinda guy I hate on the internet. Out spamming every site you can find. Luckily I love TF so I'll let this one slide.
     
  11. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    I did it right this time (LMAO). I will PM you if u really want to know...lol

    Amen

    Jeremy....I am about to make an 1-1/2 hour drive south of the house to kick you in the nuts.

    [​IMG]
     
  12. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    You know what David that's all you are Spam with CHEESE!!

    [​IMG]
     
  13. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    Maybe I will round house kick you like Lil' Bow Wow in Karate Kid.....lmao

    [​IMG]
     
  14. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    Yeah I'd like to see your hefty ass do one of those.
     
  15. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    I am nimble for a big dude.....come get some

    [​IMG]
     
  16. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    Nows theres 34 guest viewing the lockeroom @10:30 AM on fathers day....lol
     
  17. Shaun Mason

    Shaun Mason Somebody you used to know.

    Joined:
    Feb 9, 2009
    Messages:
    24,887
    Featured Threads:
    5
    That's because OS has us on the front page again.:)
     
  18. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    This is becoming like Ground Hog Day...lmao
     

Share This Page