When should we start?

Discussion in 'Thread Archive' started by AzureEffect, Aug 22, 2012.

?

Do you want to wait for EA to update the rosters before we start TheSimStandard CCM?

Poll closed Sep 4, 2012.
  1. Yes, wait for the updated Franchise Rosters

    83.3%
  2. No, we can start once everyone gets the game

    16.7%
  1. AzureEffect

    AzureEffect Walk On

    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    992
    This is a quick poll, do you all want to wait for EA to update the rosters before we start our CCM?

    Please vote and let your opinion be known. Thanks! I figure that everyone will want to wait for the most accurate rosters but at the same time I do not want to assume that as some people are probably chomping at the bit to get started.

    Dboyfresh209
    clutchology101
    KaoticWVUFan7
    QJBeat
    bestactaround
    OptimusMagnum
    TheRealHalupka
    XLenceofXQtion
    brizz98
    JSimms
    MrWitness36
    ThatCoolBlackGuy
    SimFBallCritic
    pollux2
    BrownsTillDeath
    charter04
    ZCar352
    Anthrax78
    sschevyridah
    COACH RUCKUS
    MGovier
    RICO SUAVE
    JavierJAlen
    Singlewinghog
    raveneff
    stryder24
     
  2. Dboyfresh209

    Dboyfresh209 Walk On

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    26
    With all the trades that are moving around in the Pre-Season, I say it best to wait a week for the first roster update. At least by then the rosters for each and every team are pretty much set in stone heading into week 1. But I will definately be playing all weekend once my download is complete. :D
     
    • Like Like x 2
  3. AzureEffect

    AzureEffect Walk On

    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    992
    I know you will...lol
     
  4. charter04

    charter04 Walk On

    Joined:
    Jul 30, 2010
    Messages:
    2,382
    I say wait. Then we can get some practice in. :)
     
  5. Anthrax78

    Anthrax78 Walk On

    Joined:
    Aug 7, 2012
    Messages:
    1,099
    Agreed...wait until EA has the rosters before moving on. Counting down the miutes for the ST download tomorrow!
     
  6. Dboyfresh209

    Dboyfresh209 Walk On

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    26
    Lol hey man this is the Unofficial Madden Holiday.... I mean seriously they should definately rethink this weekend and make it into a National Holiday lol... I'm off work till Wednesday so ill be playing straight through. We're going to have to get a game in or two commish, gotta see how good you are lol
     
  7. AzureEffect

    AzureEffect Walk On

    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    992
    Haha! We can play but I wont be playing up to par...No free scouting! lol. Off til Wednesday? Niiiiiice!
     
  8. Dboyfresh209

    Dboyfresh209 Walk On

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    26
    Had to request the vacation just right haha gonna be playing up to midnight release. Man these all-pro settings is the truth though, its seriously a different game each time. I've played the seahawks vs skins demo like 10 times already and each time its either a defensive game, a high scoring game, a high rushing game, high passing, and so on. There's no way to say that's scripted.
     
  9. raveneff

    raveneff Walk On

    Joined:
    Jul 20, 2012
    Messages:
    67
    I'd say wait a few days. Maybe until the weekend to start, or the first roster update as well. That way if some people can't get it that day then they have time. Which unfortunately I may be in that case. I spent too much money at the bears game saturday and may have to trade some stuff in lol. I took off 3 days and if i don't get it on release I'm going to go ballistic haha
     
  10. sschevyridah

    sschevyridah Walk On

    Joined:
    Jul 24, 2012
    Messages:
    297
    im with you bro. it will be sat rigth?
     
  11. sschevyridah

    sschevyridah Walk On

    Joined:
    Jul 24, 2012
    Messages:
    297
  12. Dboyfresh209

    Dboyfresh209 Walk On

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    26
    The season ticket is Friday but with my internet speeds it won't be done downloading until like 9 at night where I'm at. Damn wifi kills me lol
     
  13. QJBeat

    QJBeat Walk On

    Joined:
    Jun 10, 2012
    Messages:
    5
    I would say wait
     
  14. clutchology101

    clutchology101 Walk On

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    10
    wont the roster update be the first day of the game anyways?
     
  15. BrownsTillDeath

    BrownsTillDeath Walk On

    Joined:
    Jul 5, 2012
    Messages:
    22
    I thought theres a release day update the updates the roster?
     
  16. sschevyridah

    sschevyridah Walk On

    Joined:
    Jul 24, 2012
    Messages:
    297
    Damn...that bad lol.. Okay..its gonna be the full game right? M13 was the only reason i got the ticket oh and Fifa
     
  17. Dboyfresh209

    Dboyfresh209 Walk On

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    26
    Yup the full retail game, I've had it since last year. And everything you play or save will continue over when you get the game. Come Tuesday you have to have the retail version or you won't be able to keep playing on ST.
     
  18. SimFBallCritic

    SimFBallCritic Walk On

    Joined:
    Jan 18, 2012
    Messages:
    886
    Yeah, I would wait so we can start with the final rosters. But, I'm cool either way.
     
  19. ZCar352

    ZCar352 Keep Pounding...Go Panthers!!!

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    3,638
    Yea I think we should wait for the first roster update as well.
     
  20. stryder24

    stryder24 Walk On

    Joined:
    Aug 18, 2010
    Messages:
    757
    Final roster update..... More realistic that way.... Which leads me to another question.... How does FA work?
     
  21. KaoticWVUFan7

    KaoticWVUFan7 Walk On

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    28
    I also feel like we should wait till the roster update. That way people aren't playing with people that could possibly be out for the year with a injury *cough cough Chris Johnson.. Just kidding Azure lol
     
  22. XLenceofXQtion

    XLenceofXQtion Walk On

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    826
    wait for update
     
  23. sschevyridah

    sschevyridah Walk On

    Joined:
    Jul 24, 2012
    Messages:
    297
    when will the final update hit? next week?
     
  24. AzureEffect

    AzureEffect Walk On

    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    992
    I think the anticipated date is September 10th. If it comes sooner then we will start as soon as they are available.
     

Share This Page