Who has the hardest schedule?

Discussion in 'Thread Archive' started by mcyork, Jul 14, 2009.

  1. mcyork

    mcyork Walk On

    Joined:
    May 17, 2009
    Messages:
    3,913
    Who has the hardest schedule?

    My vote for a top 5 would look like this
    1.UCF texas and miami plus 5 user games
    1a.Central Michigan 5 user games MSU,BC and Arizona all on the road
    3.Tulsa at Ok and home against boise st
    4.Houston 3 of 4 user games on the road Okie St TX Tech and Miss St
    5.ECU WVU,Va Tech and UNC
    I can see where the top 2 each has a case for top spot.
     
  2. MurkYa21

    MurkYa21 Walk On

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Messages:
    5,429
    I would UCF..but they have a good team

    Im pretty sure I have 6 user games...so it would be pretty close...I also have a good team though
     
  3. MorsDraconis

    MorsDraconis Walk On

    Joined:
    Jun 9, 2009
    Messages:
    1,639
    Yeah man. You're team's offense jumped from a B- to a B with the new rosters.

    Of course, my team jumped from a D+ to a C- in defense so I'm pretty happy about that as well.
     
  4. MurkYa21

    MurkYa21 Walk On

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Messages:
    5,429
    sweet!!

    I hope my defense is better
     
  5. MorsDraconis

    MorsDraconis Walk On

    Joined:
    Jun 9, 2009
    Messages:
    1,639
    Pretty sure it actually went down. :p
     
  6. BDSDIGITAL

    BDSDIGITAL One Time for your Mind

    Joined:
    Jun 5, 2009
    Messages:
    8,828
    Okie St is really good. Mine probably would barely crack the top 5 although I think UNC is way over rated. They'll be pretty good in real life but they were B+ across the board and 15th or 16th...I don't think they'll really be that good..but who knows.
     
  7. BDSDIGITAL

    BDSDIGITAL One Time for your Mind

    Joined:
    Jun 5, 2009
    Messages:
    8,828
    By the way, I think this game is the shit! It seems pretty realistic. Can't wait for the rosters. After playing Newb Slice last night my money is on him to win the MAC.
     
  8. Riptides

    Riptides Potential Star

    Joined:
    Jun 23, 2009
    Messages:
    949
    I vote for my team as having the toughest schedule simply because my team blows.... so everyone on my schedule is probably better. Hahaha.....
     
  9. The Parrothead

    The Parrothead Walk On

    Joined:
    Jun 23, 2009
    Messages:
    2,902
    Except for my squad. 6 turnovers in that game against you. 6! I'm in a whole heapload of trouble!
     
  10. MorsDraconis

    MorsDraconis Walk On

    Joined:
    Jun 9, 2009
    Messages:
    1,639
    Damn, I need to play some of you guys that aren't in the MAC. I'll be around tonight after 10pm if anyone is up for a game.
     
  11. MurkYa21

    MurkYa21 Walk On

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Messages:
    5,429
    Mors, I must have the wrong rosters...because my team is still listed with B- offense and I haven't noticed anything different
     
  12. MorsDraconis

    MorsDraconis Walk On

    Joined:
    Jun 9, 2009
    Messages:
    1,639
    I may be wrong man. I thought they changed but maybe they didn't.
     
  13. 1ke

    1ke D.I.L.L.I.G.A.F.

    Joined:
    Jun 18, 2009
    Messages:
    2,477
    Ill vote for me, cuz Im sure all if you are better than me.
     
  14. MurkYa21

    MurkYa21 Walk On

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Messages:
    5,429
    lol 1ke, what are trying to pull
     
  15. 1ke

    1ke D.I.L.L.I.G.A.F.

    Joined:
    Jun 18, 2009
    Messages:
    2,477
    lol...gamesmenship!...lol
     

Share This Page