(Y7) Week 3 Match-ups

Discussion in 'Thread Archive' started by Iron Mickey, Apr 18, 2010.

  1. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    (Y7) Week 3 Match-ups

    User Games:
    #9 Ohio St. (Jfunk) vs Georgia (Jigcity)

    CPU Games:
    #2 LSU vs Rutgers
    #6 Tennessee vs South Carolina
    #16 Miami vs Clemson
    NC State vs Maryland
    #22 Wisconsin vs #20 Cincinatti
    #1 Florida State vs West Virginia
    #7 Florida vs #8 Alabama
    #5 Georgia Tech vs Virginia Tech
    #3 Michigan vs #12 Arizona State

    BYE Week:
    #10 Penn State
     
  2. GSUtiger

    GSUtiger GEAUX TIGERS!!

    Joined:
    Apr 13, 2010
    Messages:
    3,518
    Funk when can you play
     
  3. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    Tomorrow night should be good.
     
  4. GSUtiger

    GSUtiger GEAUX TIGERS!!

    Joined:
    Apr 13, 2010
    Messages:
    3,518
    will 1030 or 1100est work for you?
     
  5. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    Damn if its gotta be that late lets say 10:30.
     
  6. GSUtiger

    GSUtiger GEAUX TIGERS!!

    Joined:
    Apr 13, 2010
    Messages:
    3,518
    i'm on the west coast and dont get off til 7..if you can i can go 2nite
     
  7. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    Nah can't do it tonight. 10:30 tomorrow is fine.
     
  8. GSUtiger

    GSUtiger GEAUX TIGERS!!

    Joined:
    Apr 13, 2010
    Messages:
    3,518
    ok i will see you then
     
  9. hoodlum10

    hoodlum10 Walk On

    Joined:
    Jun 23, 2009
    Messages:
    1,342
    I have to work tonight, 1st night on the job. I'll get my game in tomorrow
     
  10. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    Hey GSU I won't be able to play tonight after all. Can we do it tomorrow? Same time?
     
  11. GSUtiger

    GSUtiger GEAUX TIGERS!!

    Joined:
    Apr 13, 2010
    Messages:
    3,518
    not a problem. tomorrow same time works for me
     
  12. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    Aight sorry guys we'll have to wait one more day. GSU and I were playing but the lag was so bad we couldn't finish. We're gonna play one quarter tomorrow to determine the winner.

    Before you start whining G-Unit... shut your fucking mouth.
     
  13. shadowofanubis66

    shadowofanubis66 Walk On

    Joined:
    Jul 13, 2009
    Messages:
    1,345
    [​IMG]
     
  14. shadowofanubis66

    shadowofanubis66 Walk On

    Joined:
    Jul 13, 2009
    Messages:
    1,345
    I'll be gone till 8pm tomorrow night, so if hood still has my info i guess he can log in and advance us
     
  15. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    DO NOT ADVANCE US HOOD!!! WE CAN WAIT TILL 8PM WHEN YOU GET HOME SHAWDOW....LMAO

    WE DONT NEED FAULTY ADVANCES....
     
  16. Iron Mickey

    Iron Mickey I'd take her out for some casadias

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    12,445
    Shut-up you queer...I didnt say shit...fag

    Your a chicken-shit

    [​IMG]
     
  17. runthepound

    runthepound Get on the Bus!

    Joined:
    Feb 18, 2010
    Messages:
    3,354
    what time can we expect for this game to be played tonight? I am not trying to rush, but I am trying to plan ahead for the FSU/Miami match up in week 4.
     
  18. GSUtiger

    GSUtiger GEAUX TIGERS!!

    Joined:
    Apr 13, 2010
    Messages:
    3,518
    i should hopefully be off work and home no later than 10est. maybe able to get earlier in which case i'm going to text Funk and let him know
     
  19. JFunk34

    JFunk34 Friends may come and go, but enemies accumulate.

    Joined:
    Oct 6, 2009
    Messages:
    3,885
    Yeah but I know you and you would have started bitching. Slut.
     
  20. hoodlum10

    hoodlum10 Walk On

    Joined:
    Jun 23, 2009
    Messages:
    1,342
    Hahaha I gotta work 5-9 CST tonight anyways so no worries G
     

Share This Page